AKTUÁLIS


AMC sajtótájékoztató

A Bormarketing Kft. kvázi megszűnése után izgatottan vártuk az Agrár Marketing Centrum sajtótájékoztatóját. Jelentjük, túl vagyunk rajta és bár sok dolgot megtudtunk, okosabbak mégsem lettünk.


Az már biztos, hogy az AMC megmarad az Agrártárca írányítása alatt. A sokat rebesgetett összevonásra a Magyar Turizmus Zrt.-vel kormányzati szándék nincs, így ebből nem lesz semmi.

2011-re alapvetően a külföldi piacokra koncentrálnak majd, ez miniszteri kérés, elsődleges célként a Lengyel piacot jelölték meg.(Tokaj rulez, egyebár...)

És akkor a lényeg : Úgy tűnik, hogy az adminisztrációs feladatok ellátására nem írnak ki új pályázatot, hanem az AMC kapja meg ezeket a munkákat. (Ergo nem lesz új Bormarketing Kft.) Az eddig is működő bizottság azonban megmarad, sőt, új tagokkal bővül, néhány héten belül.

A sikeres kampányok közül biztosan megmarad a Magyar Bor Mindenkor, a Borszerda (kisebb korrekciók után), valamint valószínűleg megmarad a Fröccskampány is.

A külföldi kiállításokon való részvételre a javaslatot benyújtották, miniszteri jóváhagyásra várnak. A cél a prémium borokkal történő megjelenés.

A belföldi piacon a középkategóriában (950-990 Ft-os palackár) szeretnének fogyasztásösztönző kampányt indítani. (részletek később)

Emellett indítanának egy programsorozatot, amelyben egy-egy borvidék emblematikus bor/szőlőfajtáját szeretnék promotálni, megfelelő árualap megléte esetén. (Pl.: Eger-Bikavér, Sopron-Kékfrankos)

Kérdésünkre, miszerint a jelen helyzetben várható-e a most kiírt általános pályázat időben történő elbírálása, azt a választ kaptuk : a jelenlegi pályázati rendszer időkorlátai szinte teljesíthetetlen feladatokat rónak a szereplőkre, így ezen a jövőben változtatni szeretnénk.

Az értelmezést mindenkire rábízzuk.

© BORIGO Online Bormagazin


« Vissza az előző oldalra

BORIGO ONLINE - Minden jog fenntartva 2021
AKTUÁLIS


AMC sajtótájékoztató

A Bormarketing Kft. kvázi megszűnése után izgatottan vártuk az Agrár Marketing Centrum sajtótájékoztatóját. Jelentjük, túl vagyunk rajta és bár sok dolgot megtudtunk, okosabbak mégsem lettünk.


Az már biztos, hogy az AMC megmarad az Agrártárca írányítása alatt. A sokat rebesgetett összevonásra a Magyar Turizmus Zrt.-vel kormányzati szándék nincs, így ebből nem lesz semmi.

2011-re alapvetően a külföldi piacokra koncentrálnak majd, ez miniszteri kérés, elsődleges célként a Lengyel piacot jelölték meg.(Tokaj rulez, egyebár...)

És akkor a lényeg : Úgy tűnik, hogy az adminisztrációs feladatok ellátására nem írnak ki új pályázatot, hanem az AMC kapja meg ezeket a munkákat. (Ergo nem lesz új Bormarketing Kft.) Az eddig is működő bizottság azonban megmarad, sőt, új tagokkal bővül, néhány héten belül.

A sikeres kampányok közül biztosan megmarad a Magyar Bor Mindenkor, a Borszerda (kisebb korrekciók után), valamint valószínűleg megmarad a Fröccskampány is.

A külföldi kiállításokon való részvételre a javaslatot benyújtották, miniszteri jóváhagyásra várnak. A cél a prémium borokkal történő megjelenés.

A belföldi piacon a középkategóriában (950-990 Ft-os palackár) szeretnének fogyasztásösztönző kampányt indítani. (részletek később)

Emellett indítanának egy programsorozatot, amelyben egy-egy borvidék emblematikus bor/szőlőfajtáját szeretnék promotálni, megfelelő árualap megléte esetén. (Pl.: Eger-Bikavér, Sopron-Kékfrankos)

Kérdésünkre, miszerint a jelen helyzetben várható-e a most kiírt általános pályázat időben történő elbírálása, azt a választ kaptuk : a jelenlegi pályázati rendszer időkorlátai szinte teljesíthetetlen feladatokat rónak a szereplőkre, így ezen a jövőben változtatni szeretnénk.

Az értelmezést mindenkire rábízzuk.

© BORIGO Online Bormagazin


« Vissza az előző oldalra